Cuma, Haziran 30, 2006

nerdesin? kimsin ?



Bir çok yolculuk gibi şu hayat..
nerdesin? kimsin? derken başlıyor insan insanı tanımaya
ben kendim hakkında merak edilen cevapları verirken, kendimi arka planda tutup izlerim hep..
sonra bırakırsam akışınaa.. kocaman duygularla dolu ilişkiler başlar çünkü böylesi tarzım..
kendisini görmemi destekleyen birini bulmak iş ve hayat yoğunluğumda pekde sık olmuyor.. lafın kısası ..

şu sıralarda birde kendime dönüp kendini değiştiren biri oldum çıktım
bu şartlarda..
baktım kimse kendine bakamıyor.. :)
ocaktan beri yazageldiğim bu ufak weblog um başka bişey .. sevdiğim bir çok şey arasında oldu..

şiddetle tavsiye etmiyorum ! kişisel bir sayfa ve eminim bir çok hatayla dolu
fakat buraya girerek kendi notlarımı görebilmek tabii şahane..

ne zaman ne düşünüyor veya o an yaşadığımı anlatmak istiyorsam yazmaya başlıyorum.. bazen bir resimle coşar oldu kalbim,
bazen geçmişi hatırlatan herhangi birşey,
bazen ağlıyor bazen gülüyorum kendimce işte.. sanalda olsa yapmak keyfiyle

sanırım bu yazılar beni ele geçirdi ..

beni bu konuda destekleyen, iteleyen iki sevgili dostuma hitaben..

yüreklerinizden kocaman öpüyorum..

3 yorum:

GeCe PERİSİ dedi ki...

Nihayet yahu! Yazmayacaksın diye umudu kesmiş, uğramaz olmuştum artık. E hani? Gezi yazıları-2-3-4 geliyordu? Gezilerden haberimiz var, lâkin yansımalarını halen göremedik nedense? Yoksa diyorum, hayat zaten başlıbaşına bir yolculuk diye mi? Onun da kolayı var! "M.S.- Yer Değiştirme Yazıları" dersin, olur biter.

İçindeki ve dışındaki herşeyle beraber selamlar!

:)Can dedi ki...

bir peri gelmiş nihayet

ruh hali işte hemencecik kurtulamıyor tatilden
ben ne yapıyorum boşver gitmeleri dedirtti bu sefer kafamı kumdan çıkartıp tatil yazımı hazırladım

cuma lara bir aktivite eklendi..her cuma sendeyim :DCan

:)Can dedi ki...

aliscia thank you