Cuma, Ağustos 03, 2007

kül rüyası


konuşma aramızda mı geçti sadece, yoksa içime bir ileti miydi? anlayamadım.

çok uzun zaman geçmiş, yeniden başlama mı? telaşını bile yaşayamadım!
bunu yeniden, yüreğim kaldırmıyor.. nedense güçlü bulmuyorum bu gelişini..
( ..)
yinede akıl;
gönlün hezeyanını yaşar, anlatır, derdini dinler, vefasını sunar, anlamaya çalışır... ya gönül!
bir tıkırtı duydum geçmişimden, arşivimin tozlu ve en arkadaki raflarından
arkama döndüm aniden, bir anlık gezintimde;
uyanık yada uyurken, o en sık gördüğüm, içinden çıkmadığım rüyalarımı karıştırıyordu biri
çok sessizdi, sensin işte geldin.. sonra aniden kayboldu.

O geldi. bir şekilde karşımda oturan oydu biliyorum... birden bu soruna, sonuç koymak istedi.

ve hep öyle kalsın gülüşleri dedirdi içimden biri,
küllerinin altında, her yerinin ne kadar yandığını farkeden, korkak biri, başka ne yapabilir?

elçiye ve dahi kimseye, ateşin koruyla zeval etmeden.. uzaklaştı..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar...
Efendim yine güzel bir yazı yazmışssınız tebrikler...
Bana yaptığınız güzel yorumlara çok teşekkür ediyorum...
Balık ekmek'le ilgili yazıya yorum yapmamıssınız ama :-) Halbuki çok güzel bir yazı olmuştu...
Gerçi bir arkadas oraya yorum bırakmıs. Bu arada ben de balık ekmek yemek istedim şimdi...
Eminönü'ne de sık gidiyorum belki yerim :-)

:)Can dedi ki...

ne demek efendim
bir balık ekmek te ben istedim bak şimdi benim içinde yiyiniz
hatta sarıp göndersen çok hoş olur :)