Pazar, Ocak 06, 2008

New Zealand 1

selam hicbir sey kolay olmuyor
hersey o kadar zor ve eglenceli ki.. aptal gibi durdugunu zannediyorsun. hani sen onlari az, onlar seni hic anlamayinca
havaalani diyaloglarina bakiyorum.
Gelene kadar 3 havaalani gordum en son biyonik arastirma bile yapildi
bavulumda ellemedikleri yer kalmadi.
Aci olan sey ne biliyor musun ? biyonik lab da bulunan kiz, translater la iletisime calisiyor ve turkce tanslater bulamadik kokenimi soruyorlar greek mi? arap miyim? koskoca Turkum diyemiyorum
neyse diyip gecistirdik .. aci olan da bu iste bu turkler buraya daha gelememis gelse de esememis soyle :)
iyi olan yani hani gelmisler de degistirmemis uyum saglamislar..bu arada hic turk bulmadim henuz :)
Kristian ve Karoline bir anne kizin evindeyim.. cok guleryuzlu sicacik davraniyorlar. Yemek ler bizdeki gibi ihtisamli sofralar seklinde hic degil. sabah tost yemegi tercih ettim bana tereyag verdi. haa bu arada anladim ki tostumu hazirlamaliyim ve peynir kullanmiyorlar daha cok tereyagi yiyorlar soylemek lazim zararini galiba :)
ben peynir istedim meger onlar da sever mis.. anlastik neyse ki
kasari cig ama kizarmis ekmekler arasina koyup uyduruk bir tost yedim buna da sukur :)
yaw nasil oluyor da anlasiyoruz
ben dil bilmem
demek ki konusmak gozlere, ellere ve ihtiyaca bagli cogunda
baska bir dil bizimkisi hehe
ha bu arada sehirde arabayla bir tur attik. Kucuk, sevimli bir sehir burasi ama onlara sorsan en buyuk sehri :)
hayran kaldim bu kadar guzel korunur hersey.agaclar, cicek kokulari ve endustri, sehir icice yine yazacam sana opuldun gunluk

4 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba,
Icimde memleketteki yemekleri çook ozleyeceksin gibi bir his oluştu. :)
Kendine iyi bak
murat

Adsız dedi ki...

canım yaaa, aç kaldın demek oralarda? Her şeyin zor ama eğlenceli olması sevindirdi.
Adını altın harflerle yazdırmadan gelme sakın:) Oralarda Türkleri layıkıyle temsil edeceksin eminim.
Seni çok öpüyorum, kendine iyi bak.

Adsız dedi ki...

Gülcancım, isimsiz said benim, adımı yazmayı unutmuşum...
Anemon

:)Can dedi ki...

Murat
Anemon
Artemis

son yazılarımı kontrol bile edemeden yayınladığım için, ayşegül tatilde formunda, daha çok hatalı yazılarım oldu.
iyi soluklandım, asıl bundan sonrakilere bakın siz
sizi o kadar çok özledim ki