Perşembe, Aralık 11, 2008

Hayatın Süprizi


bu akşam oturup neler yaşadığımıza kafa patlatacak kadar zaman geçtiğini düşündüm ve sarıldım klavyemin harflerine, aklımdakileri cümlelerle kurmak için umarım yapabilirim..

Tesadüfler, geçmişin izleri ve varoluşuyla mistik bir hale sürüklendim
bu keyifli yolculukta neler oluyor molasındayım

Neler oluyor bilseniz bu yaşımda; ne beklemediğim, ne de beklediğim birşey değil..
Çok akıllı, mantıklı yada aptalca birşey değil
gülümsediğim yada ağladığım birşey de değil

anlatabileceğim yada anlatamacağım bir şeyde değil

hiç bir şeye benzemiyor


bu hayat bana birşey sunuyor, benim için yepyeni olan

size anlatsam, iki kelimelik bir yazıda kalacak sadece ama yaşadıklarımı sadece anlatabileceğimi düşünmek bile bu yazıdan alıkoyuyor


yaşamak istiyorum ömrümün sonuna kadar

ben beraber geçiremediğim zamana üzülsem de
sesin beni bir o kadar sakinleştiriyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

beraber geçiremediğin zamanlara inat sesinin bukadar sakinleştirdiği seni dinginleştirenle bir yaşam için çaban varmı... (Armut)

:)Can dedi ki...

Armut cum, şaka mı bu yine yada sen beni tanımıyorsun gerçekten..

Adsız dedi ki...

kendimi tanırsam bir çok şeyi çözerim yada gel birlikte beni çözelim olmazmı ?