Cumartesi, Nisan 11, 2009

Sorma ne haldeyim

Bu sayfadan, yazılarımdan, kimseye seslenmiyorum ve burdan çözüm aramıyorum
yaptığım sadece yazmak, anlatmak
sessiz, içimi çok açmayan kimliğimi, içe kapanmalarımı çözmek,
sayfanın tek amacı da bu

Yazmayı seviyorum, boş vaktimde ne yapayım ?

1- çıkıp alışveriş yapayım :(
2- evde oturup blogları okuyayım tekrar içimi dökeyim klavyeme.. :)
3- tüm gün tv seyredeyim.. :(
4- elime kitap alıp, bir bank bulabileceğim deniz kıyısına mı gideyim :)
v.s. aklıma bir sürü şey geldi .. bu sefer 2 yi seçtim

içimi döküyorum bazen, o kadar ! kimseye yazmıyorum aslında, sadece kendime
kendimi tanımaya, bir yol buldum
yine öyle doldum ki ! yazıyorum kendime
çoğu zaman o kadar acizim ki
hiç bir şeye engel olamayacağımı biliyorum..
çoktan öğrendim.. olacak olan, oluyor
ufak hatalar düşünüyorum, kesin diyorum benim de katkım vardır
inandığım arkadaşlıklarım bitti bazen :( yanlış anlamalardan sanırım ama farkettim ki ben uyurken olacak olan olmuş yine,
bazılarıyla sebepsiz kötü olduk, biraz sincaplık var özümde, başımı dik tuttuğumda, istemeden oluyor biliyorum ve hiç üzerine gitmiyorum, :( geçerli sebep bulsam düzeltirim belki ama daha acı bişey var ki,
anlayamıyorum bile bazen.
şimdiye kadar kaç hatam oldu ? pek çok kişiyle ne sorunu yaşadığı mı? kişilerin kim olduğunu?
hatırlamıyorum. haa keşkelik bir durum yaşamadım da, oldu ama öylece, zaman içinde ..
yüzlerini, seslerini bile unuttum.. ama atlattım, geçti herşey gibi...
üzüntümü unutmamak ve tekrarlamamak için yazdığımı söyleyeyim
hepsi bu, miyaaawww


6 yorum:

cem dedi ki...

öyle başlamıştım bloga yazmaya. içimi dökecektim, derman aramayacaktım.. bir gün öyle çaresiz saydım ki kendimi, blogu amacımın dışında kullandım.. hayat, ne zaman ne getirir bilemeyiz..

torkunc dedi ki...

off be :)can, sesin pek kötü geliyor...

ne yapsak da, neşelendirsem seni...

hastayım, bugün işe gidemedim... hani erkekler için çocuk gibidirler, der ya kadınlar; çok haklılar galiba. genelde soğuk kanlı ve çok az şey talep eden bir adam olmama rağmen hastalanınca, nazlı, sürekli ilgi isteyen bir adam oluyorum... bir de abur cubur yemek istiyorum; daha doğrusu bana çokomeller getirsinler, eti cinler tutuştursunlar istiyorum... hasta olunca, tam bir çocuk oluyorum vesselam; arayıp hatrımı sormayanlara dudak büküyorum falan... hastalık dediğimde, soğuk algınlığı, hani önemli bir şey değil...

işte bugün hasta yatağımda yatarken, her şeyin başı sağlık dedim en klişe ses tonumla, hakikaten öyle...

bu arada, çok şaşıracağın bir şey söyleyeyim sana. bugün (bir kez daha) sigarayı bırakmaya karar verdim, hatta bıraktım.... henüz 24 saat olmadı, tamam hasta olduğum için canım istemiyor da olabilir, fakat bir yerden başlamalıyım dedim dün gece titrerken...

yalnız yaşamanın bir çok iyi tarafı var da, şu hastalık halleri adamı bir garip, sefil ediyor...

:)Can dedi ki...

gereksiz yazar:
:)güzel bir özeleştiri ne denebilir ki!

kendiyle barışan herkes için hayat cömert yüzünü göstersin :) dimi!

:)Can dedi ki...

torkunç: neşe verdin desem, çok inanmazsın şimdi :P en iyisi neşelendiğimi göstereyim

ben bu yarı hasta, tam gaz düşünceli ve melankolik dostuma ne desem az gelir.

en iyisi açalım bir şarap, kadehimizi, hayallerimizle parlatalım.. o ara sen bir şiir yaz borazan a , ben yazdıklarını okurken demlenelim hehee

ne güzel yaptık dimi? iyileş bak sös hepsini yaparız.. :)

sigara konusunda tek diyebileceğim harika bir iş yaptığın.. bir gün herkes bırakmıyor mu?

ama bir kere daha belirteyim nasıl bıraktığın korkunç önemli

kitapçıdan allen_care yöntemini anlatan kitabı alsan o bile çok kolaylaştırır ilk zamanlarını..

ahh ah sakalım yok ki! sözüm geçsin

torkunc dedi ki...

nıkotınsız hayat 3. Gunune gırdı, sen sozunu tutmanın yollarına baksan ıyı olur kanımca, zanımca, fıkrımce ;)

:)Can dedi ki...

torkunç: sana soylemek istediklerim, mektup olma yolundayken durdum ve bir yazı yazmaya karar verdim :)