Salı, Ocak 31, 2006

Yinede_Kararliyim




Geçmişle uğraşmak zorunda değilsen
hatıralar müthiş şeyler.



Artık çok fazla romantik olmamaya karar verdim.
sadece böyle işte

...

Çift olmanın amacı mıdır?

Daima evliliğin sorumluluklarıyla yaşamak ! İnsan nasıl yaşamalı?

insanın kendi içine yolculuk etmesi gereken bu sorunun, cevabı kendine has olacak pek tabii..

- aşkta bağlılıktan fazlası olmalı.

bununla beraber kafası çok karışıp, boşanan
hayatları mahvolan birçok arkadaşım gibi olmak istemiyorum.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

tuzlukk'a katılmakla birlikte...

bitirmek hiç de kolay değil diyorum. hele arada çocuklar da varsa...

ama bir başkası için evliliği bitirmeyi de hiç onaylamıyorum. çünkü yeninin eskimeyeceği ne malum.

:)Can dedi ki...

inanın fly, başlamakta bir yerden sonra zor.
ve tuzlukk dediğinde son derece haklı buluyorum, tek başına saygıylada eksik kalacağını düşünüyorum.