Cuma, Temmuz 14, 2006

Gurur



Başka şekillerde bakmanın yolu vardır elbet herzaman
duvar mı yüksek? baktığında göremeyecek kadar..
aynı şeye bakamamak derdindeyim
yoo bakılıyor! ama yöntemi çıkmaza bağlanmış sözlerin..

tecrübelerinden öğrenmeliydi çoktan!
üstüne bastığının kullanımı için birde başka yöne bakıvermeyi..
hatayı tekrarlamalar çözüm mü?

Gururdan örülmüş bir giysi giymişse üstüne birde
anlatmak, göstermek artık nafile..

gel görki vakit yok harcanacak


..


madem sözlerin sonundayım kapatıyorum..
anlatmak yol göstermek çözüm olmuyor GÖNLÜME
en başındayım geri döndüm yolumdan..

4 yorum:

GeCe PERİSİ dedi ki...

Solon'un bir sözü geldi aklıma: "Görülmeyenleri görülenlerden çıkar." Haklısın; işaretler önemli çünkü. Gölge dediğimiz, hep gerçeğin önüne düşmüyor mu? Yangından önce, duman gözükür ve sonra ateş kaplayıverir her yanı. Duman yakmaz, ama ya ateş? Mantık basit! Meyvenin üzerindeki lekeye dikkat etmezsen, çürüyeceğini de sezemezsin.
Dikkat ve sezgilerin seni yolundan döndürüyorsa; DÖN! Varacağın nokta yeni bir başlangıç olacaktır nasılsa...

Peki; var mısın yeniden başlamaya?

:)Can dedi ki...

ufacık bir kaç söz ufacık ben anlattım. Sen duydun.. o duydu ne garip.. Hükmünü verdim yaşadıklarımın hepde böyle olur..Yargıya açık bir hükümdeyim.. beklemekle acı çekiyordum perikızı anlaşıldığım söylensede duvar gibi bir sonuç bilmiyorum

sözlerine yorumsuzum ..
zaman akacak ben anlatacağım yeniden..

Anemon dedi ki...

Bakışlarla konuşup anlaşmayı geçtim, sözlerle bile anlaşamıyorsa insan susmalı ve yoluna devam etmeli...

:)Can dedi ki...

dedimki
-o altındaki merdiven gel kaldıralım
o dinledi ve dediki
-haklısın.. ben burdan inmeden bakabilirim bunu yapmalıyım..

anlattım.. anladı ! anlamına gelmez..
susuyorum kabullendim anlamına gelmez..
biraz zaman anlatacak olanları..