Perşembe, Temmuz 27, 2006

Otuziki Eksi Yedi

Bugün doğum günüm gerçek olan..



ilkokula kayıt için yaşımı büyültmüştüm hatırlıyorum..
Babamla mahkeme salonundaydım birde şahit bulduk
yedi ay önceye yaptık başlangıcı Ocak ayına..
yaşanmamış bir yedi ay ekledik hayata, ileriden başladım..

Dönmekle uğraşmıyorum daima ileri..
Kayıp ayları çoktan erittim..
Belkide yaşamın sonunda geri isterim :)

Talebim gerçek yaş hesabın da
şu şekilde olacak

32 - 7 = 25

şahit aranıyor...







teşekkürler çok utandım ama

4 yorum:

Anemon dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun,
Mutlu ol senelerce...
Sana boncuktan kuş yaptım,
Konacak pencerene...

Her şeyin gönlünce olması dileklerimle...

Laf aramızda, benim vesikalıktaki halime doğru geliyorsun :)

gurhanca dedi ki...

dogum günün kutlu olsun baştan yemişin 6 ayı cok ararsın coook
:D

:)Can dedi ki...

anemon ; daha birlikte çok uzun yaşıcaz.. kuşu ne zaman görürüm bilmem daha gelmedi pencereme !
sen eski topraksın benide eskitirsin :DCAN

gürhan ; yılda 3 kez kutluyor gibi laflarda deseler benim için aslolan bu tarihti.. emin ol bir gün bir şahitle birlikte bu 6 ayı geri alacağım.. :DCAN

:)Can dedi ki...

neyi dilesem sen duymuş gibisin
ne hissetsem anladın sanki
ve ne yazarsan hissettirdin
ve iyiki sende varsın ..
eski-yeni hayallerimde
sanırım hep sendin O.