Cuma, Ağustos 11, 2006

iyi sıkıntılar

anladım.. benimde canım sıkıldı şimdi bak değişenlere



Bir süre önce farkettiğim bişey daha vardı canım çok sıkılırken önceden arkadaşlarımda alırdım soluğu ama artık yapmıyorum..

sonuç kimsede çözüm bulamadığım mı? yoo .. değil
etrafımdaki herkez yoğunlaştı yolları değişti ulaşamıyorum

aslında çok ölümcül bişeyden de olmuyor sıkıntı öylesine geliyor..
bunu çıkarmak değiştirmek için ne mi yapıyorum?

yapmayı özlediğim aradığım;
sevdiğime, güvendiğime, beni dinleyene.. koşup konuşayım..
ne görüyorsam artık; çıkmazlarımı falan da dökerek,
gerekirse ağlamam, bundan korkmadan gözyaşımı akıtacak kadar.. dimi..

peki bunu en son ne zaman yapabildim bunu hatırlamıyorum..
sanırım yeteri kadar akıtınca gözyaşını,
insanın duyguların ayrımını anlayana kadar, ağlayınca içi,
kanama durunca,
artık daha dikkatli olunca, ihtiyaç değişiyor.. belkide içimdeki yağmur bitti!
ahh birden canım sıkılmak istedi.. kıskandım şimdi 20 li yaştaki hallerimi..

NEMİ YAPIYORUM.. Çözümü buluyorum içimden geldiği gibi davranıyorum yalnız başıma
SIKI CAN İYİDİR :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tam da bu sabah benzer şeyler karaladım ben de. Oluyor maalesef insan hayatında böyle şeyler.
Bu sıkıntının çaresizliğin en güzel yanı. Bedende ve ruhta devamlı kalmayacağını, bir süre sonra kendiliğinden gideceğini bilmek olsa gerek.

:)Can dedi ki...

:) karaladığını okumak isterim.. devamlı takip edeceğim yazılarını fırsat buldukça ..

Adsız dedi ki...

teşekkürler. bilmukabale. takipteyim :)

Adsız dedi ki...

Very nice site! » » »

:)Can dedi ki...

thanks.. :)