Pazartesi, Ağustos 21, 2006

usta oyunlar

Çocuklar yaşamı farklı görür ve çocuk oyuncağı kadar basittir öğrenmek..
hayatı öğrenmeyi, eğlenceye dönüştürmektir oyun oynamak..


SAKLAMBAÇ

...9 10 önüm arkam sağım solum saklanmayan ebe söbe

bu oyunu defalarca oynadım çok keyifli ..
en iyi saklanan ve en son bulunan ben oluyordum..
istesem hiç göstermem kendimi aslında..

bu nedenle bir tek özenli ve zarif olursan bulabilirsin beni.. ancak o zaman çıkarım apaçık yoksa göremezsin açsanda perdeyi gizlice, saklambaç taki gibi..
sobe sobe...


KÖREBE
körebe oyun mu? hayatta esneklik öğrenmek için mi?..
ne kadar kalas biri olsanda, esnek hareketlere mecbur bırakan bir öğretici :)

sanatsal, zarif hareketler.. aman yavaş..
bu oyunda ne kadar kıvrak-hızlı olursan o kadar iyi
ayrıca görmediğin ama duyduğunu değerlendirmeyide geliştiriyor..
fazla sabit olmamayıda.. sadece kulaklarını aç ve dinle ben burdaaayııımmm..

teknolojinin, insanı bulunduğu yere sabitleyen ve hayatı öğretmeden zaman geçiren, büyük bir yalnızlık yaratacağını düşündüğüm internet oyunlarına inat; sokakta oynanan oyunlardan yanayım
hayata daha iyi hazırlık için

çocukken sokak oyunları oynardım.. bundan olsa gerek;
duyguluyum ve detaycı ve hep çocuk.. ve değişemiyor bazı şeyler..

5 yorum:

ub dedi ki...

misket yuvarlayalım mı?

:)Can dedi ki...

misket mi? bizim mahallede erkekler oynardı.. ben misket oynamadım :)

ub dedi ki...

herşeyin bir ilki vardır. ben de epydir oynamadım. Hımm, yaklaşık 16 sene olabilir.emin değilim. :)
o zaman saklambaç oynayalım. hadi saklandım. bul beni:)

Adsız dedi ki...

En değerli ve en özlenen şeyin geçmişimiz oldugunu ve anıların anlamını ne güzel anlatmışsınız.
elinize, yüreginize saglık.

:)Can dedi ki...

haklısın değerli ve özlenen olduğu konusunda söylediklerini çok sevdim :)

ilgine teşekkürler tuzlukk ..