Pazartesi, Kasım 13, 2006

Tutsaklık Yakalandı



yakaladım bir elim tutsak, bir diğeri hapisteyken
boğazından yakaladım tutsaklıklarımı
bugün hesabımı yapıp, artık düşünmeyi bir kenara bırakarak
kıracağım zincirimi! gün, bugün ve birazdan

yanımda güç toplamak için kimse yok, senden başka
bundan oldu
sana kızıp,küsüp ve yine sana yazmalarım

fikir alışverişi bitti
öğleden sonra 16-17 arasında, içimdekileri aktarma başlayacak
Kurban psikolojisinden sıkıldım
ne derece başarırım ? bilmiyorum.. buna ihtiyacı olan herkeze başarılar

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kolay gelsin diyeyim.

(biraz eski yazılarınıza bakacağım, müsadenizle...)

Anemon dedi ki...

Eminim yüzyüze iken bir sürü konuşuruz bununla ilgili ama yazmak...zor geliyor sanırım! Seninle konuşmak, paylaşmak ve gereken desteği de vermek isterim.
Yalnız değilsin, unutma...

:)Can dedi ki...

butterflyvalley
karar verdikten sonrası daha kolay oldu. :)
anemon
hep yanımdasın biliyorum
sadece yapmam gereken ve düşünmekle bitmeyen, zorlaşan, yalnız yol almam gerektiği zamanlardan biriydi.. en kısa zamanda görüşürüz.. bu arada iyi yolculuklar sanada..