Pazartesi, Ocak 08, 2007

Son Hamle



"Hayat bir satranç oyunu dedi" bir gün sevdiğim bir dostum
hala aklımda

"Çok saçma! nasıl dersin bunu? " dedim
beni tanıyanlar bilir aklıma geleni, kırmadan ama muhakkak söylerim.. öyle içimden dalga geçemem,
Söyledim de :)

güldük biraz ..


sonra biraz anlattı nedenlerini, hala tam olarak katılmasamda!

hem gülüştük, hem dinledim bazen hakda verdim konu uzamasın diye :)


Dostum bak, sen düşündüğünde yalnız değilmişsin!
Sanırım bazen dediğin gibi hayat, oyunun kurallarını bilenlerin yanında..
Ah birde şu oyunu oynama işini öğretseydin..
belki daha az can yakıcı olurdu öğrenirken
ama eminim benim için daha az keyif veren bişeye dönerdi :( tabii bende bunu tercih etmem biliyorsun..

Şimdi son hamlen
Şah desen ! bu derece kanlı yapmazdın, kıyamazdın..
ya usulca alırdın eline şahı
yada kısık sesle ŞAH-MAT derdin (bunu okuduktan sonra senin tercihinle değiştiririm. )
ama madem yaşanan bir oyun ve hayata benzetiyorsun aynen bu yansımayı görmek isterdin.. realistsin ya ondan sadece..
şimdide okurken, her zamanki gülümsemeni taktın yüzüne
sana en çok yakışan bu hal.. biliyorsun,
kimbilir kaç kişinin canını yakan
hani ağzın kulaklarında, gözlerin kayboluyorken mutluluktan :D
Buda senin için, seninle ilgili bir kaç laf etmemin bir sakıncası olmaz dimi?
Okul arkadaşım olmanın ve yılların samimiyetiyle.. Olursa sen söyle, burdan süpürmeyi de bilirim merak etme :)

Fotoğraf sadece olanı göstermek, anı kaydetme işi değildir diyen,
bir parmak çekimini kalbine ve duygularına yansıtabilirsen fotoğraflar; konuşur ve gizemlidir çeker kendine seni..
buda akşamımın keyfi oldu..

Bir dost hatırası
Bir fotoğraf
bir yaşanan zamanlarımda kendime yine Şah-Mat deyişim..

2 yorum:

gurhanca dedi ki...

valla kafamın özellikle bu saatlerde alabileceğinden cok daha fazla komplex bir yazı olmus :) anladığım kadarı ile hayatın satranc oyunu oldugunu iddia etmek cok materyalist bi yaklasım geldi bana bana göre de hayat bir tiyatro herkesin ufak yada büyük bir rolü var kimileri bu rolü mükemmel oynuyor kimileri ise cok kötü . Güzel oynayanların rolü artıp diğerlerinin azalabiliyor .
En sonunda perde iniyor ve seyirciler dağılıyor.

:)Can dedi ki...

bende katılmasam da bazen düşündürdü bu olan biten kurallı bir oyun mu? diye
çok ciddiye aldığımı düşündüm çoğu kez belki beceriksizliğim bundandır dedim

neyseki böyle değil diyenlerden olması ve bunu görmek çok umut veriyor..:)