Perşembe, Ocak 18, 2007

Su İlahisinden


Bugünün son dakikaları inadına geçmedi.. mesai bitmek bilmedi.
Güncellemesini tamamlayamayan bilgisayarımı kapatıp,
dağılmış dosyaları toparlayamadım yine...Nihayet, yeniden sona erişinin dinginleştirdiği ruh halimle mahalleme girdim. Sesleri dinledim çocuk, korna seslerini.
Diğer İnsanlarda yapabilseydi imrendikleri seyirleri.
Yalnızlıkla dolu denilen sayfamı sordular.. Fırından hep yalnızlık çıkarıyorum farkındayım..
Mana dünyasıydı sadece anlattığım, insanların ortak kaderi yalnızlık sanki..
Aldırmadan kimseye;
yazmaya yaşamaya devam .. hayale, aşka!
..
.
Ruhsuz kalabalıktan uzaklaştım bugün hızla.. saat geç olmuş..
Hayatımın gülen yüzünün gamzeleri..
Ufkum;
tüm cesaretimi toplayıp, nefes almadan bakıyorum dünyana NEFESSİZİM
youtube den :) dinledim gönderdiklerini..
güçlüsün, tertemiz ışıl ışılsın, bakınca çıkılamayan bir yersin benim için
Karşına geçtim!
Bir müzik vardı pek alışık olmadığım bir tarz defalarca sıkılmadan dinledim
Nota larınla tanıştım.. önce
Derinleştikçe, bulutlardan içeri gördükçe seni, sessizlik başladı
Sessizlikte tanıştım senle..
Kendini beğenmiş insanlardan uzaklaştım bugün, hızla sana koştum..
Ben senin Su ilahin oldum ve senin olmak böyle bişey oluverdi,
Nefessiz - Sessiz - Dilsiz dir su ilahisi!
Ay gidiyor;
gökyüzünü yıldızları, güneşe bırakacak birazdan
..
.
Fotoğrafın kurgusunda, dilimden dökülüveren sözleri bitirmek istemedim hiç
her zamanki gibi bu kurgu sahibi sanatçının emeğine sağlık..

Hiç yorum yok: