Pazartesi, Şubat 12, 2007

Özdeşimden Uzak


Ait olduğum yer neresi?
..
.
Birden farkettim yabancı olduğumu , birden anladığım çok şey arasında olanlar gibi, en sevdiklerimin içindeydim sanki o gün,
konuştuklarının farklı, düşlerinin farklı olduğunu görene kadar.. çünkü evli ve çocuklular
çok doğal bir süreçti başta, evden ayrılmadan önce çok iyi anlaşan kardeşler
bir süre daha sürdürmeye çalışsalarda
o ait olduğu yerde yaşamını, bakış açısını, kurallarını koyma savaşımının, engin denizlerinde..
imdat dedi bazen yetişemediğinde en sevdiğine dedi
kalansa kendi iç savaşlarıyla öğrendiklerini anlayarak yorumladı.. karşı koymuyordu zaten diğerine bu koca denizdekine karşı daha çok özveride bulunmaya devam ederek sürdürdü..
Konuşmalarını, seslerini duyuncaya kadar anlayamadı da
Şimdi o bildiğim ses ne kadar farklı , benimle bu ses böyle çıkmıyor;
imrendim mi, kıskandım mı diye düşünürken
ait olmadığımı hissettim, o seslere katılamadığım için
her şeyiyle öyle farklı ki artık..
Başka en sevdikleri olmuş, hayatları içinde o kadar yakınlar ki!
..
.
şimdi bu bir bardak suyu
denize katsak, aynı sesi, aynı tadı
verir mi verir lakin kalsın bir süre daha alıştığı tadda..

Hiç yorum yok: