Pazar, Haziran 17, 2007

ütopya


Bugün yanımda olmanı istedim, olamadın oysa


senli olacak, tariflerini sordum kendime
malzemeler;

---
göz kararı birkaç söz
sözlerinde aklının aydınlığı olmalı dedim.
---
kararlı, güzel bakışlar
yaşamda güven ve sevgi sağlayan
---
bir tutam, iç sızısı ..
vicdanı sağlam muhasebe yeteneği güçlü
---
silme bir kaşık, tuz ..
ölçülü gözyaşları için tad olmalı ki
sahip olduğu gücünü kullanırken zayıfları hissedebilsin
---
yapılışı;
tüm siteleri ziyaret ettim bir bir.
daha çok çeşitte malzemeler bulmuş; bunları anlatan, gösteren, yetenekli insanlar
( dinledim)
Hikaye olup anlatılan ve adanılan yaşamlar kurduklarından bahsettiler
ve hep iyi tarifleri okudum, kötüleriyle ilgilenmiyorum.
Seni anlatan bendeki tarifini ise aramaktayım

yağını yazıya koydum, ateşi kıstım :)
mümkün olsan
malzemeler var, ben tarifi hala arasam da..


devam edecek....

6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

@ :)Can:

Öyle olur bazen... Sana anımsatmama gerek yok aslında, biliyorsun ama, yine de söylemeden duramayacağım: "Gecenin en karanlık an'ı gündoğumundan bir önceki an'dır".

Tıpkı bunun gibi, en dibi görmeden, ayakların suyun dibine vurmadan yükselemezsin. Henüz tam anlamıyla yüzeye çıkmamış olsan bile, biliyorum ki, yüzeyi görecek kadar gücün ve nefesin var. Hissediyorum bunu! :o)

Goddess Artemis dedi ki...

@ :)Can:

Ah, unutmadan... döndüğüne sevindim! :o)

:)Can dedi ki...

goddess artemis:
:) samimi yorumun için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Keşke yanımızda olmasını istediğimiz kişinin yanında olmayı seçebilsek! Biraz kolayına kaçıyoruz sanırım, emek vermek yerine birilerinin bizim için uğraşmasını çaba göstermesini istiyoruz. Oysa aşkta da sevgide de koşulsuz yönelim vardır, öyle değil mi?!

Fedex..

NIRVANA dedi ki...

Cana can katan.. Bu ne karamsarlık bu ne dibe vurmak. Bir süre uzaklaştık ortamdan dibe vurmuşsun yine. Sen dipe vuruyorsan ben ne yapayım.:) Belkide bu yazıya en son ben yorum yazmam lazım. CANNNNN

:)Can dedi ki...

fedex; haklısın canım
zaten başlık olarak ütopya demem de bu nedenle oldu biraz.

nirvana; dediğin gibi..
teselli veren senken, senin için de daha umut var desene :)