Pazartesi, Haziran 25, 2007

Geceden Güne Akan

Bekliyorsun; hani hiç olmasa da!
gönlüne işleyecek yağmurları görev edinmişcesine bekliyorsun,

gelmemesi umudunu koruyan bir yanın var, bir yandan da gelmesi ihtimalini kabartan bir iştahla bekliyorsun ...


öldürdüğün pek çok günün hesabını vermeden ve kendine yaptığını bedava sanarak

nede olsa kendine karşı hoyratsın ve kendine karşı nankörlük yaparak zevktesin.


Kendine nankörken, kendinden bildiğine de bunu yapıverirken
aslında garip bir hastalıklı ruhla süregelen geceler,
daha çok düşünür, daha duygusal ve daha narin bir iç sızısı koyar imzanla.


hal budur ki; geceleri gününe katarak sevmeye başlar O'na da bulaşan hasta sevdasında. şiirlerle, müzikle ve o büyük tutkusuyla çevreler, gidenin hiç gelmeyeceğini bilerek.


Geceden Güne akan yazılar yazarsın
gel gör ki, güne döndüğünde bu sayfayı kapatıp
tekrar gecende açıp yinelersin ya..

Sen kendine;

Bir tatlı szı

Bir tatlı heyecanla

geçen gece

Aniden, ne yaparsın böyle hiç büyümeyen, içi dopdolu, kocamayan gönlüne

4 yorum:

cesur kedi dedi ki...

:DCancim bir haftadir bu posta her baktigimda hep yorum yazma istegi ile bir kac cumle yaziyorum sonra da bu kadar gercekci bi yaziya yaptigim yorumu yavan bulup siliyorum.insan kendini bu kadar ucuz sanip hoyratca harcarken , baskasindan kendisine daha fazla anlam yuklemesini beklemek olmaz di mi?

NIRVANA dedi ki...

Bekliyorsun;hani hiç olmasa da! Bende bekliyorum ama geceden güne akan değil. Aydınlıktan karanlığa geçmeyi bekliyorum.

torkunc dedi ki...

Bekle beni küçüğüm, umudu karartmadan
sevinci yitirmeden bekle
döneceğim bir gün elbet bekle beni.
Bahar geldiğinde kırlara çıkacaksın
dizboyu otlar üstünde koş koşabildiğince
ve sakın yitirme neşeyi.
Kırların sessizliğinde yüreğinin sesini dinle
ve orada benim için küçücük bir yer ayır
ve bekle beni küçüğüm.
Doğa pervasızdır biraz
bakarsın en olmaz yerde
masmavi bir su fışkırır
ve suyun ışıldayan göğsünde
sevincin nilüferleri.
Bahar şaşırtmasın seni
sırtüstü uzan bir gölgeye
suların, kuşların sesini dinle
ve bekle beni orada döneceğim küçüğüm

* a.telli

:)Can dedi ki...

elif; ne demek canım benim,
senin anlatımın çok isabetli oldu.

nirvana; sevmiyorum bu dediğini haberin olsun
ama seni biliyorum!
aydınlıkla-karanlıkla karışık gelse de hayatın, umutlu yarınların olsun :)

torkunç; ne güzel bir şiir.. çok teşekkürler torkunç
bu şiir böyle yazılırda beklenmez mi?
nilüferleri, baharı, sevincimi arttıracak herşeyi beklediğim gibi, umutla bekliyorum! :)