Cumartesi, Temmuz 28, 2007

Açıklama

Yazılarımı günde 10 civarında kişi hala takip ediyor.

Teşekkür yetmez sanıyorum bu vefaya.

Sansasyonu, oyunları olmayan hatta özelini bile tam anlatamayan, yuvarlak cümleli yazılar yazsam da hergün yeni bişey eklenmiş mi? diye kontrol edildiğine göre neden böyle geç yazılar ekliyorum?

buna ufak bir açıklama yapılmalı;
kendimle ne kadar yüzleşsemde, bazen yabancı buluyorum aklımdan geçenleri..

belki bu amatörlük diye düşündürüyorum... bana iyi gelense bu, sebebini bilmiyorum..

anladım ki her gün yazı yazdığımda, iç dünyama bu kadar yakınlık kurmak,
sosyal bünyeme hiçde iyi gelmiyor..
kaybolmak istiyor ya bazen kişi, bende de var bu, uzun süredir.

Tanıdık, değişken ve birde yabancı biriyim kendime.

Bu tanıdığın, her halinden sıkılan ve kavga eden, azda olsa kaprisli, çekilmez dünyasında, gerçekten yazdığım bir çok yazı var..
bloğun draft tında kayıtlı tabii ama her yazıda, editör tarafım kavga ediyor, yayınlayamıyorum

bu yüzden; yazı yayınlama işini, uzun aralarla yapmak şu anda beni daha iyi yapacak.
tabiki bu bir bırakma sayılmaz, uzlaşma olana kadar yazıyorum ama yayında değil.

2 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

@ :)Can:

Seni takip etmeye çalışanlardan biri olarak şunu belirtmeliyim;

Kendini kayıtsız şartsız sevmeye başlayıp, günahlarınla/sevaplarınla olduğun gibi kabullenip, kendine sarıldığında; draft olarak duran tüm o yazılar bloğa akacaktır. Kimin ne diyeceğine, ne yorum yapacağına zerrece aldırmadan...

Sevgilerimle :o)

:)Can dedi ki...

goodess artemis
çok haklısın yazarken kimin ne diyeceğini düşünmemeli ki özgürce yazabilmek bunu gerektirir

aslında kendimi sevmeye başladım içimde uzun süredir beni yoran, sıkıştıran bir duygunun yer değişikliği yani ortadan kalkmasıyla oldu. Yerine başka şeyler geçiyor şimdi buda zaman alıyor.
bende anlayamıyorum iyi bişey oluyor galiba yeni bir ben olmalıyım :)
bunu yazınca komik geliyor şimdi ama yaşıyorsan anlıyorsun, sana söylemek istedim.