Cumartesi, Mart 10, 2007

Hayalin Gerçekleşmesi

Tanımsızlıklarımdan :
Kendimi bazen çok daha büyük-yaşlı hissediyorum..
..

Hayal; Olması istenen kurgularımız çoğu zaman.
Duygularımızı kattığımız, peşinden koşturabilen kurgular..

Kurgusu olmayanın, yaşamdaki yeri sadece şahitliktir bence.. yaşamındaki belgeleri sıkı sıkı tutar elinde. Sorumlulukla donanan, sadece görevlerle yaşayan kişi örnekleri o kadar artıyor ki çevremde! Korkuyorum, yaşlanıyor muyum?

Asıl korkum yaşlanmak değil. Hayali daraltarak, hayatı kaçırıyor olmak. Kendi hayatına kastedmenin acısını itiraf edememek.

Hayalin kurguları, ihtimalleri; belgesiz, değişken, bağımsız, bazen saçmalık olabilir.
Hayal gençtir 15-20 yaşlarındadır, zamanını, ritmini farklı yaşar.

Hayal Kırıklığı ;
Olması istenen kurgular, ihtimallerin bitişiyle başlayan gerçektir.
Kurgu yoktur elde kalan tek gerçektir buda üzer.. Ne kadar acayiptir buna üzülmek.

Gerçek, orta yaş 40 üstüdür
çünkü gerçeklikte kurgu olamayacağından acıtır,
adapte olmak, direnmek başlar, çetindir ve
öğretir, deneyim kazandıkça gerçeğin yaşanması kolaydır.
..

Bu nedenle hayatına, hayalden çok gerçekler giren biri kendini çok yaşlı hisseder.

Kalbim, sana söylüyorum bunca lafı;
Hayal kurgularından birini seçerek zıttını doğurdu,
gerçeği ! ve buna,
hayal kırıklıklarına üzülmemeyi öğrenmen gerek.

Sadece aklımla değil seninle de olmak istiyorum. Ancak bu şekilde hayal yeniden başlangıç yapabilir !

Gençleşmek için, hayaller kurmaya ihtiyacım var..

4 yorum:

Anemon dedi ki...

Hayal kırıklıkları yaşadıkça hayal kurmaktan da korkulur, bu yüzden olsa gerek orta yaşlarına geldiğinde bir insanın genç bir insana oranla daha az hayal kurması. İnsan, yaşamı boyunca hayal kurar bana sorarsan, şekli değişir, istekleri değişir ama hep olmasını istediği bir hayali vardır...

:)Can dedi ki...

yorumun bu yazıyı taçlandırdı..

Gerçekleri(hayal kırıklıkları) ;
"üzülmeye değmez benim gençliğim(hayalim) saolsun" diye karşılayabiliriz.

Çok hoş..

Adsız dedi ki...

samimi yorumun için teşekkürler... yorumunu tabiki onaylayacağım ama değişiklik yapmak isteyip istemediğini teyit edeyim dedim... sevgiyle kal...

:)Can dedi ki...

yazdığımı not almadığım için değişiklik yapmam zor :(
yayınlamanda sakınca olmaz benim açımdan, zaten sivri dilli biriyim bu alemde

Ama bir yorum daha yapabilirim belki