Cumartesi, Nisan 14, 2007

Davetsiz Misafirim

Bazı ilişkilerin başında büyük merak varsa ve keyif dolu başlamışsa hani
sonra hatıraları, sendeki izleri, nedensiz hatırlamalarla tekrarlarsa
yada ne bileyim ben unutamıyorum galiba.

Ç. ile hiç bir resmimiz olmadı.. Bu nedenle bu yazınında resimsiz olmasını uygun buldum.
Yaşamına dahil olduğum 6 aylık tanıklığımda, görsel hiç bir kayıt tutmadık.
Bu duyuyu kapalı yaşamak, birini tanımak unutulur şey değil.. İsterseniz deneyebilirsiniz.
İlk günden ,
Çok sesli müziği sevdiğimi bilen bir arkadaşımla sizin koronuzu dinlemeye gelmiştim.
Sonra hani konser arasında yanımıza geldin biraz konuşmuştuk, senin sesinin bir ara patladığını söylediğimde, gülmüştün.
Çıkışta lokanta ya gittik sen hasta olduğun için çorba söyledin, bende limon istemiştim iyi gelir dedim. Sanırım orda, bir çorba içiminde davetsiz misafirliğim başladı. Daha sonra, başka bir konsere gelmemi istedin "biletler bende var" deyip.

Sinemaya gittik filmin görüntülerini anlattım sanki daha önce yapmışım gibi.
Biliyor musun sinemaya giderken, nasıl seyredeceğimizi çok merak ettim ama bunu itiraf etmek yerine akışına bırakmak istedim.
Umarım keyfiyle görüntüleri canlandırabilmişimdir.

Taksimdeki koro çalışmaların için Altı Nokta Körler derneğine uğradığımızda, dünyana yaklaştırdın ilk kez
hiç bu kadar farklı görmemiştim ben hayatı.

Sana ev aradık tam iki hafta ve müthiş 3'lü ekibimizle, gezmediğimiz ev kalmadı
Evlerin birindeki basit pimapen pencereyi, kulbunu bulamadığımdan açamamış, yardım istemiştim, açma yöntemini keşfetmen emlakçıyı ve bizi çok şaşırtmıştı. Evet Ç. beni çok şaşırtıyordun..

Körler ve az görenlerin, çeşitli bilgisayar programlarını kullanmaları ve web sayfalarını incelemeleri için, ekranda görüntülenen bilgileri büyüten ya da seslendirilmesini sağlayan yazılımlarla tanıştım.
Monitörü kapalı PC de oyun oynamayı öğretmeye çalışmıştın ya,
ben hala o oyunda koşan adamı bile anlamadım :)

Hani Boğaziçi Üniversitesine gidip çimene yayıldığımız günün sonrası,
Üsküdar da evine gideceğin minibüs hattını ararken
gözlerini yanındaki için daha dikkatli kullanmanın ne kadar yorduğunu ilk kez o gün hissettim sanki yerinden çıkacak gibi ağrıyordu.
O güne kadar aslında nasılda gördüklerime odaklanmadan yaşadığımı öğrendim. Öğrenirken ne kadar yorucu olduğunu anlatamam.

Sen şu körebe oyununun hayattaki en gözde ebesisin.. Hep canlı, hep hareketli, koşardın ya elimden tutup, sana tüm edilgenliğimle uyardım bende. Bunun tehlikesini düşünmek istemedim hiç..
İstediğim zaten yaşamını hep zorlaştıran engellerin, olmadığını düşün ben yanındayken. Tut elimi koş
Evlenmişsin buna çok sevindim bilsem seve seve gelirdim nikaha. Evine gelmek istiyorum umarım adresini bulurum.

Benden daha vefalı çıktın bu gece, davetsiz çat kapı geldin. Hoşgeldin..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Aşk mı, sevgi mi, farklılıkların çekimi miydi, sizi biraraya getiren?!
Biriktirdiğin anılar yazılarında olduğu kadar gözlerinden de okunabiliyor, kimi coşkun, kimi buruk!
Sanırım gülümsettiği kadar acıtıyor da...

cesur kedi dedi ki...

offf ya bilmiyorum ama ben sonunu boyle beklemiyordum okurken.. keske boyle olmasa idi diyorum haddimi asarak cunku cok buyuk duygu seli ile yazilmis..sarki ile beraber okuyunca bir de .. sanirim ben bugunlerde cok duygusal oldum.. neyse
sevgiler

:)Can dedi ki...

fedex e: Yorumun çok hoş bir süre sessizleştim..

Yıl 2000 idi ve bizi biraraya getirende, ayrı tutanda hayattaki seçimler.
Anıyı yazma zamanım var benim,
ee miladını doldurduğu için yazabildim

Sadece kendimden kurtulamıyoruuummm
:D

elif e: Hoşgeldin üzmeyi hiç düşünmemiştim elif
evet sanırım şarkıdan oldu :)

şu yazma işi enteresan değilmi? dilim tek cümle kurup bitiriyorken yazarken,
konuştuğum gibi olmaması ne garip.

cesur kedi dedi ki...

ben kendimce bir son yazmistim okurken, istedigim gibi cikmayinca da sarkinin etkisi ve kalemin gucu ile zirzir oldum.. Turk filmleri ile buyuduk tabi, ondandir..
sevgiler

Adsız dedi ki...

şimdi bikere can diyekız olmaz ya kız deilsin ya can deilsin bide o koydugun müzik cok kötü onun yerine ismail yk dan Allah belanı versini koy anladın sen onu.
Saygılar KEramattadin Dayi

:)Can dedi ki...

KEramattadin Dayi:

:)

selamlar çok güldüm sabahım güzel başladı ama cinsiyet sorunum yok ne dediysem doğru, ne yazdıysam yaşadıklarımdan alıntı.
Ayrıca bu sanallıkta isimlere hiç takılmayan. Sizinkide enteresan mesela kim konu edebilirki?

Şu isim konusuna açıklık getireyim (diğerleri biliyor)
sizin için sadece;

:) + Can = Gülcan

Hadi sağlıcakla kalın

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık bence sonu mutlu bitse bu kadar etkilenmezdik acı sonlar daha derin iz bırakıyor ve etkisi büyük oluyor hepimizde var sanırım bu melankolik hava mutlu sondan yana olmak başka bişey olsada acı çekmeyi seçiyoruz aslında ve kaybedince varolandan çok fazla şey ifade ediyor neyse kib daha ilk yorumum bugün tanıştık burasıyla

:)Can dedi ki...

selam anonim hoşgeldin

yazıda "acı son" gibi hissettirdiğime üzüldüm
evet benim de acı sonlarla biten aşklarım oldu ama henüz bu kadar açık yazamadım onları
ve bu kesinlikle onlardan değil !
öğreten birlikteliğin heyecanını anlatmak istedim.

sözüm sana değil anonim, acınılan durumu düşünen ve yorumları okuyanlara
aslında acı çekmiyorum sadece biraz geciken bir açıklama oldu :)

Adsız dedi ki...

tamma anlatmak istediğini anladım şimdi sadece o duygunun neler hissettirdiğini anlatmışsın her ihtimalde anlatmak istediğini çok iyi ifade etmişsin