Pazartesi, Nisan 02, 2007

Yazılar Baş Tacımız

En iyi blog

Hep merak ederdim sayfayı, yayınladığımdan bu güne kadar nasıl bir izlenim verdim. Öyle ya beni hiç tanımayanlar veya tanıyanlar okuyacak, üstelik çekinmeden içimdeki duygularımla konuşuyorum.
eniyiblog Nisan ayı yarışmasında, ilk 10 kişi arasına girdiğimi duyurdu.
İlginç bir deneyim oluyor benim için aslında hiç bir zaman bu şekilde iddialı olmadım.
Yazı yazan şunu bilirki! yazılarının her birini okunuyor, yorum alıyor görmek, zaten taç takmış kadar mutlu hissettirir.
Listede olmak; "EniyiBlog ekibinin beğenisi " demek
işte tüm merakımın yanıtı oldu bunu görmek.
8 Nisanda oylama bitecek, oylama sonucu bir birinci seçildiğinde bu merakta giderilmiş olacak..
Birçok başvuru içinde değerlendirmeleriyle listeyi oluşturan, EniyiBlog ekibine teşekkürler ..
Elemelerle seçilen bu güzel ilk 10' u, sayfalarındaki başarılarından dolayı kutlarım.

sanalkaralama.blogspot.com
melissa2.blogcu.com
darkfeza.blogcu.com
googleosman.blogspot.com
sessizsenfoni.blogcu.com
sevgisiir.blogcu.com
denizincileri.blogcu.com
eminedantelorgu.blogcu.com
ayla01.blogcu.com
izmirligozuyle.blogcu.com
Bu eğlenceli günlerde katılım sağlayan, tanıdığım tanımadığım herkeze,
hatıra olarak tacın parçalarında göndereceğimi iletmeyi borç bilirim.. :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

http://googleosman.blogspot.com u da "takılı yorumlar" bölümünüze ekleyebilir misiniz?

:)Can dedi ki...

GoogleOsman:
rakibin olarakta olsa tanıştığımıza çok sevindim

en kısa zamanda sayfanı ziyaret edip detaylıca okuyacağım.. Şimdi biraz işlerim var akşama uğrarım..

Adsız dedi ki...

dün akşam senden bahsettik cem'le..(yazılarını beğendiğimi söyledim..cem de tasdik etti tabi )
bu aralar pek uğrayamamıştım sayfana..bu vesile ile oyumu da -sanalkaralama için-kullanmış oldum..( inşallah hayırlı sonuçlar olur sevgili :dcan )
ama yazmak istediğim bu değildi aslında...

asıl sebeb vadiye olan katkılarından ötürü teşekkür etmek bir nevi...çünkü yorumlarından her zaman haz duydum(k) ..

iyi ki varsın....


hüdaverdi

:)Can dedi ki...

vadiye:
sohbetinize bu şekilde misafir olmaktan büyük mutluluk duydum. yorumlarla hatırınızda kalmamda ayrıca keyif verdi. iyiki cem sayfasını karartmış ve bu nedenle iyiki karşılaşmışız sizinle diye maziyi hatırladım :)

oy için teşekkürler
sevgili deniz

ayrılığımızın kısa sürmesi umuduyla
baki selam :)

Adsız dedi ki...

Helal olsun ...
Tebrikler...

:)Can dedi ki...

gönlü hep aklına yakın hussolojiye;

sadece yarışmada değil verdiğin destekle blog yazılarıma güç kattığın için bu sonucu birazda senin hakettiğini düşünüyorum. Çok teşekkürler..

süreklilik gerçek başarının sebebi ise yazmaya, her koşulda yazmaya devam..

Adsız dedi ki...

çok tebrik :)

:)Can dedi ki...

:) çok sağol rehav@ gemisinin kaptanı
yazılarından anladığım şu sıralar keyfin iyi. bahar çok yaradı sana :)
rüzgarı güneşi dinlemen ve işlere ara vermeni takdir ediyorum..

Adsız dedi ki...

sinema şeysi çok iyi olmuş. müzik şeysi de tabi.
anlaşılan yarışmadan kazandığın avroları bu işe yatırmışsın :))

:)Can dedi ki...

belki farkındasın aslında sadelik seviyorum hiçbirşey koymak istemiyordum gel görki birinciliğinde sorumluluğuyla hakkını vereyim dedim işte :)
Harcadım parayı .. :D

Adsız dedi ki...

merhaba listeyi yayımladığınızı yeni gördüm, çok güzel bir davranış teşekkür ederim.. Yarışma sırasında da görümcemin düğünü dolayısı ile evde değildim, şehir dışındaydım,bakamadım bile neyse ilk ona girmek bile çok güzeldi. İyi akşamlar.

:)Can dedi ki...

eminimki, hem düğün telaşı hemde ilk onda kendinizi bulmak moraliniz kat kat yükseltmiştir. sayfanıza sessizce uğruyorum ve becerilerinizle inanın hayran bırakıyorsunuz.

yorumunuza, sayfaya katkınıza çok teşekkürler..