Cumartesi, Ekim 14, 2006

Mucizelere İnanıyorum



Hamarat ama düzensizim şu sıralar eskiye göre iyi bir durum bu,
tamamen zorunluluktan dolayı yapamadıklarımın üzerine gidiyorum..

Sonunda yemek işini kıvırdım.. Çorbayı lezzetli yapabiliyorum artık :) yemekleri yiyenlerin yüzünden anladım.. oh be! ne güzel yansıma çok mes udum..

Bu dünya benim çorba mı hiç merak etmese de önemli bir hadise ve bloğumda kalsın istedim bir kenarda.. Girişimimin nedeni yine yiğenlerim :)
zaten başka bir sebeple tamamen felaketim olan yemek işine kalkışmaya, zorlamazdım kendimi. Evde bıraktı yine annem beni, babamla..

Malum babalar yemek ister..
çorbamı (aslında sadece mercimek çorbası olarak tanınır ama artık ÇORBAM) o kadar sevmiş ki canım babam,
ve Günün Menüsü Çorbam ve Haşlanmış Tavuk birde annemin yapıp bıraktığı önemsiz bir fasulye yemeği.. Laf aramızda kimse o akşam fasulye yemedi :)

Sabahları 2 gün sadece çorba içti babam kahvaltı bile yapmadı..
öyle kitap tarifiyle 50 gr. şundan bir tutam bundan yapmadığımdan tarifi zor ama yine yapabilirim..

Süper iyiyiz.. hatta annemden iyi baktım bu sefer ev halkına
ama sıkıldılar benden galiba :) annemi gören babamın gözlerini hatırlıyorum da !

belki de aşktan, özlemindendi kim bilir? Yo yo kesin aşktan..

4 yorum:

Anemon dedi ki...

İnsan mutlu olmak istedikten, kendisi ile barışık olduktan sonra, çorba yapmaktan da mutlu olabiliyor... Eee biz ne zaman o çorbanın tadına bakabileceğiz, acaba? :)

:)Can dedi ki...

:) emin misin? sen istedikten sonra..

Adsız dedi ki...

valla bu yazıyı okuduktan sonra acaba aklımdan geçenleri yazsam mı yazmasam mı diye çok tereddüt ettim. ha yazsam ne olur yazmsam ne? bişey olmaz da galiba yazmamış olmak ukdesi içimi kemirir durur. peki yaayım o halde. kızmak yok ama. yok yok kızmayın, gülün geçin lütfen.

"........altı üstü bir çorba pişirdim diye övünen bir kadına ilk defa rastlıyorum..... "

huh be... vallahi kötü bir niyetim yok. içimden geçen buydu.

:)Can dedi ki...

butterflyvalley üstad
olay farklı :)
bu konuda o kadar rezil oldum ki :)