Cumartesi, Aralık 30, 2006

Bayram gibi 2Bin7


Bir ömürde bir yıl neki geçti işte
şimdi hayal ve umutlar 2007 için söylenecek


Bayramla biten ve başlayan

Yeni Yılın tüm Dünya'ya


Barış Dolu yarınlar getirmesi dileğiyle



MilliPiyango bilet numaram: 9707594
buraya ekliyorum bu yıl böyle olsun..

Şanslı girersem mutlaka blogcularla paylaşmak için,
ikramiye büyüklüğüne göre organizasyonları şimdiden düşünmek,
iyi hayaller yaratmak için..

Hayal yada planlara yorum kısmı açık
dileyin benden ne dilerseniz.. :DCAN

6 yorum:

gurhanca dedi ki...

büyük ikramiye cıkarsa köfteci tükkanı acarız :))
bende de 1 bilet var ama ben narsist oldugum için yazmıyorum :)))))

:)Can dedi ki...

seni köfte :D
çıksın açacam söz
küçük olursa da köfte ısmarlarım

Anemon dedi ki...

Köfteci değil katmerci dükkanı olsuuunn. Oldu olacak bir Antep sofrası dükkanı olsun :) :P
Bir de Kilyos hala yerinde ise yani 3 senedir başına bir şey gelmediyse görmek istiyorum...

Anemon dedi ki...

Yeni yılda huzur, sağlık ve hoşgörü diliyor, bayramını tebrik ediyorum. Nice yıllara ve bayramlara...

ub dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun. :) ilk 2bin7 yorumunu ben yaptım he he.

Adsız dedi ki...

Merhaba Yeni yılınız ve bayramınız kutlu olsun...