Pazartesi, Aralık 25, 2006

Unuturum

Hikayeydi, küçük bir yerdeydim .. Anımsamaktan çok, unutmam gerek.
Tamam biraz daha açıkça söylenmeli; geçmişte olanları unutmak, yapılanları yapılamayanları, yaşadıklarımı, yaşayamadıklarımızı, sözlerini kesen alaycılıkla karışık yorumları..

Unuturum

Seni iyi tanıyamadığımdan,
geç anlamamdan oldu.
Kişisel ilişkimiz için, sağlıklı kalabilmesi, devam edebilmesi için.
Dostlarımın yaptıklarını unutmam gibi.. Unutmam gerek..
Bunun aksi de olabilir sanırım; olanları unut.. O bilinen kişi ..

Sonuçta bazı şeyleri unutmakta sonsuz yarar var.
Gelinen noktayı ben sevmedim ve üstüme düşeni yapıyorum unuturum; adını, yazılarını, uğramam mahallene.. başkası gelmez elden..
Şimdi cevap bekliyorum desem olmaz! Sıra sende unuttum yazdığımı ..
Tamam yorum yok! soru hiç yok..
1.. 2.. 3.. TIP

Yeter sen konuş tekrar diye.. Bir daha silmeden konuş dünyayı parlat yeniden..
Bir ömür boyu..

12 yorum:

gurhanca dedi ki...

bu saatte pek kafam calısmıyor :) ama şunu diyebilirim eğer hatırlamak acıtıyorsa unutmak daha doğru...

Adsız dedi ki...

çok samimi ve çok tatlısın. fotoğrafındaki gibi hep güler yüzlü kalman dileğiyle.
gizli hayranın...

:)Can dedi ki...

gurhanca laf aramızda kalsın unutmayı beceremem aslında
ama düşünmemeye çalışırım kendi dünyama dönerek, bunu yapınca unutmuşum gibi gelir ;)

anonymous
sadece kelimelerine teşekkürler gizli hayran.. kimsen bunu merak etmeden :D istersen söylersin bir gün..

Adsız dedi ki...

saklambaç oynayalım desem...
gizli hayran...

:)Can dedi ki...

Buldum! Umit dimi çok ayıp yaptığın ama :)
Sayfan neden kapalı? başka bir yerde mi yazıyorsun? başka yerdeysen linkini yazarmısın? Hayırsız çıktın sen hayırsııızzz

ub dedi ki...

aynı yerdeyim bea. :)

:)Can dedi ki...

tamam gerekli yerlere ulaşıldı.. yetkililere bilgi verildi... şimdi bütüm konsolosluk alarmda senin için yarım saat için destek timi yanında olacak

yazılarından sonra ; yakarım hindistanı dedim korkuttum. merak etme geçecek tamam mı?

Adsız dedi ki...

sanki unutamam der gibisin. ya da ben yanlış anlamış da olabilirim.

sevgiler ve iyi yıllar :DCan.

(cem)

ub dedi ki...

hindistan geçti de istanbul geçer mi bilmiyorum.
:( :( :(
:) :) :)
saolasin

:)Can dedi ki...

cem:
unutmak... cesaretli olmak demek tüm aklındakileri silmek kolay gelmiyor ama gerekiyor da..
Benim içimde, bu gerekliliğe yetecek büyüklükte geniş yer verdiğim birine yazdım o bunun farkında mı bilmem?

daha doğrusu unuturum! sana yük olmaz bendeki anılar demek olurdu.

farkındalıklarınla en iyi anlayanlardan birisin bilirim sana ve tüm sevdiklerine iyi yıllar herşey bu yıl gönlünüzce olsun..
insan sıcağında kal daima..

Adsız dedi ki...

Yeni yılınız ve bayram kutlu olsun..
Saygılar...

:)Can dedi ki...

hussoloji ye
bayramla başlıyor ya bu yıl
umarım böyle devam eder herkez için

iyi dileklerin için teşekkürler