Salı, Aralık 19, 2006

Suç Ortaklarıma

beni bu işe siz soktunuz şimdi öööyle rahat rahat oturmak,
ortadan kaybolmak oldu mu?

yakışmadı size.. artık yazılarınızın başına dönün,



Anemon;
öncelikle yazılarını özledim.. artık göremiyorumda, hep saklayacak mısın!?
halbuki çok seviyordum
yorumlarını , ben yazı yazdıktan sonra "devrik oldu" demeni

zaten devriğim tamam ama üstüne birde, burda sizsiz yalnızım anlayın işte..

GecePerim;
suç ortağı dedin kattın peki ortaklarım nerde! bilmiyorum ..

anemon soluklanıyor
gece perim kimbilir hangi kitabın içinde, hangi hikayelerde kayıpsın
birde külkedisi var ama onun ziyaretini duymadım sesizce mi izliyorsun?


buralarda bıraktınız.. yalnız, yarım kaldım anlayın işte..


4 yorum:

gurhanca dedi ki...

bırakıp gidenleri yazmıssın dönüp gelenleri unutup :))

:)Can dedi ki...

hoşgeldin gürhanca'm seni unuttuğumu sanma ne olur..

bu hafta bir arkadaşımı kaybettim
sessizlik içimi çok yaktı Ölümlü Dünya !

o nedenle, bu yazıyı yazdım yardımıma gelsinler diye seni etkilemesine de sevindim tabii bir daha gitme olur mu? tekrar iyiki varsın..

Anemon dedi ki...

Sevgili :Dcan, sitemlerin bir süredir yazmamışlığımı benden başka birilerinin daha bildiğini hatırlattı!:) Bu yazı yazmanın bir zamanı var sanırım, belki de yazmama zamanı! İşte ben onu yaşıyorum, kimbilir?! Sanma ki sayfam kapalı diye seni takip etmiyorum! Senin yazıyor olman ve hele de aralıklarını kısa tutman beni mutlu ediyor. Yalnızlıkla ilgili sözlerin de kırmadı değil hani, ne zaman ihtiyacın olursa ben buradayım, biliyorsun, ne demek yalnız kalmak! Duymamış olayım...En kısa zamanda görüşmek üzere.

:)Can dedi ki...

:)anemon canım biliyorum.. hiç olmazsa yorum gelmesiyle aslında daha iyi anladım.