Cuma, Mayıs 25, 2007

Büyük Hediye

Sanırım birisi için verilebilecek en değerli hediye,
bazen basitçe ona kendisini sunabilmek, farkettirmektir.

Bana, dünyanızdaki beni anlatarak, en güzel hediyeyi, verdiniz.

Hediyelerinizin;
ne karton kutulara, nede ambalajlı kurdelalara ihtiyacı olmadı.

teşekkür ederim rehav@


teşekkür ederim sevenmonths

Belki en fazla bu yazınıza, katkı sağlamakta zorlandım.

Oyun yada fal,

yaptığınıza karşılık veremememin,
devam ettirememim nedeni; benim hediye vermeyi sevenlerden olmam ve sahiden utanmam..

Yollarımızın kesiştiği yer blog yazıları da olsa, tanışmaktan çok memnunum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bilmukabale sevgili :)can.
bilmukabele.

Adsız dedi ki...

"Ben"i arama erdemliliğini arama ve erdemliliğini gösterme becerisi sanırım belilrli bir olgun devinimi gerektirir sanırdım.
Genç kuşaklarda da kişisel olumluluk ve olumsuzluklarını görme isteği ve elde edinen verilerle olumsuzlukları gidermenin cesaret gerektirdiği kanısındayım.
Sizi; bu cesareti gösteren dinamik gençliğinizden dolayı kutluyorum.
Doğaylabaşbaşa

:)Can dedi ki...

rehav@:
:)

doğaylabaşbaşa:
Yorumunuza bayıldım..
Ayrıca gençliğimi şımarttınız :) Sayfanızdaki resimlerinizden sizde bayaa genç duruyorsunuz ;) Sizin gençliğinizi kıskandım :)

Adsız dedi ki...

ben baya bi koptum bu aralar işten güçten dolayı DCan... o yüzden rötarlı oldu biraz yorum :)

verdiğin değer için sağol...

:)Can dedi ki...

sevın geldin ha..
hoşgeldin

Adsız dedi ki...

slm,ben özlem ankardaki kuzenler uzeni özlem:) öncelike seni tanıdığım için çok mutluyum,çünkü gerçekten,fotoğrafındaki gibi güzel gülüyorsun. Yüzün hep böyle gülsün.Burda yaptıklarına ve yaılarına gelince gerçekten mükemmerl şeyler yazıyorsun ben yavaş yavaş ama okuduğum yazılar çok güzel...burda senin gibilere ihtiyaç var öptüm...