Pazartesi, Mayıs 14, 2007

Ziyaretçiler


İşyerine gelen ziyaretçilerim oluyor, nadiren!
Uzun zamandır görmediğim bir arkadaş, bir bardak çay bahanesiyle, yapabileceğimiz en dolu sohbet için gelir.
Daha kapıdayken; bir an önce konuşmaya başlarız, gözlerimizle, sesimizle, hızlı hızlı hemde.
Böyle zamanlarda, her an bir iş çıkabilir nede olsa :)

İşyerinde kurtulmak için sürekli uğraştığınız, ziyaretçiler vardır.
Çoğunlukla yan odada, yada bir kaç masa ötende olur ve hep sonuçlarından rahatsız olduğum bir hale sokarlar beni.
Hani işin yığılı olduğunda, bunu en iyi anlayacak olan kişi de olsa, umursamaz.
Sadece anlayış beklemiyorum, ilgisi yok yani..
Sitem etmek onun hakkı gibi ve sanki suçlu sizmişsiniz gibi davranıp, zamansız zamanlarda yapar çünkü zaman hırsızıdır ve bunu sever.
Sorun yumağı gibi düğümlüdür, anlatır anlatır... Aynı işyerinde olmak, işlerinizle onu birbirinden 2 saat uzak tutmayı zorlaştırır. Sonunda sizi pes ettirecek kadar ısrarcı da olur bunlar :)

İşyerinde uzun süre yanınızda kalabilen ziyaretçilerimiz olur nadiren.
Annenin yada babanın başka bir seçeneği yoksa,
sessiz olması şartıyla, sadece bilgisayarda oyun oynama vaadiyle,
saatlerce kalabilirler yanımızda.
Bu misafirler, onca ikaza rağmen ne yapar? herkesin misafiri kimliğine, bir gülüşleriyle girebilirler, büyülerler gülümsemesini göreni ve bütün iş kuralları bitmiştir artık.
Kim bayılmaz ki onların gelmesine?
soldan sağa; ben, hepimizin misafiri ve fedex

büyüledi bizi, fedex le birlikte ziyaretçimizi biraz sohbete zorladık.
tamam tamam, 4 saat zorladık :) ama sonra herşey göründüğü gibi oldu

6 yorum:

cesur kedi dedi ki...

oy oy ne guzel bi foto bu:))
iyisin sevindim canim.. kolayliklar dilerim

:)Can dedi ki...

selam elif :D
keyfim, sağlığım iyi çok şükür :)

NIRVANA dedi ki...

Merhabaaaalar;
Artik cocuk bakiciligina da soyundun. Bir yapmadigin bu kalmisti :)) Sevgilerrrrr

:)Can dedi ki...

nirvana: Liseyi bitirdiğim yıldı hani üniversiteye hazırlanırken aylaklık yapmadım kreşte çalışmışlığım var.
Zor gelmiyor yapmıştım yani :)
Sahi, ben bu hikayemi sana anlatmamışmıydım?

NIRVANA dedi ki...

Hayır anlatmadın.Sanırım hayatında anlatmadığın sadece bu varmış.Belkide daha bilmediğim çok şey vardır.Senden supremely anne olur.:))

:)Can dedi ki...

sağol günaydın
bir gün anne olmak güzel olur.