Pazar, Mayıs 06, 2007

Hıdırellez

Haydi yakala bugün umudu,
Dile dilediğince..
Bildiğince yürü dileklerine doğru,
Kimse senden daha yakın olabilir mi aynı düşe?
Sayki öyle! Ne çıkar?
Vazgeçme..!
Dileğini yapabileceğin kadar, yer var evrende..
Önce dile umutluca, sonra hep bunu düşün!

İçimde, çoktan fırtınalı denize dönen, dileklerim akıyor.
Usulca;
..............................
..............................
..............................
..............................
..............................
..............................
..............................
..............................
hiç bitmiyor istediklerim
o noktaların her biri, bazen hayal, bazen dilek taşıyor .
( evet çok açık yazdım ) Çok açık olması için sonuna kadar kullandım yazdığım kağıdı.

Sıradaki iş, hemen bir gül ağacı bulup bunu asmalıyım.
Sabah gül ağacında dileğimi bulamazsam, hemen olacak sanki!

Sabaha olurmu bunca dilek, hemen bu sabah olsa olur mu?

2 yorum:

cesur kedi dedi ki...

bugun mu hidrellez?? aa biseyler cizsem mi bende ama ne cizeyim o kadar cok ki.. neysem Allah hep yanimizda ben sana da dua ederim gulcan..

bi de resimdeki gibi gul takasim geldi sacima:)) halbuki gulu sevmezdim ilginc.. bende biseyler degisiyor sanirim..yoksa yoksa .. yok yok ya ben olama oyle :P
neyse sacmaladim kafam cok karisik iste ne istesem ki?
opuyorum seni..

:)Can dedi ki...

elif cim dündü aslında
ben yazıyı dileklerimi belirleyip gecenin bitiminden sonra yazdım
bu arada gül ağacı bulamayınca ,

madem bulamadım, formatı değiştireyim dedim ve..düşlerimin yakınında bir yere, saçıma gül taktım :)

duaların, iyiniyetin, değişimlerin beni çok mutlu etti.. yaşamak bu herşey olmalı dimi! durmak yook.. çok sağol elif
senden haberdar olmayı çok seviyorum :)